Aug 28, 2016

Back To School


Počinju pripreme za školu. Knjige, ranac, pernica, olovke, bojice, flomasteri, markeri, uvijači... ili ipak ne? Većina mojih prijatelja nose poluprazne rančeve u kojima, ako imate sreće, možete naći jednu olovku i svesku za sve predmete. Ja nikada nisam bila jedna od tih učenika. Volim lud i šaren pribor i tako mi je odlazak u školu mnogo lepši i zabavniji.

School starts soon. Books, backpack, pens, crayons... or maybe not? Most of my friends are carrying half-empty backpack with one pencil and one notebook. But I'm not one of those students. I like crazy and colorful school suplies. Like that, school is more interesting.







 Sem pribora, da preživim školske dane pomažu mi još neke stvari...

You should look these things, they help me to survive school days...




Ono što ja radim, a preporučila bih i vama, jeste da ponesem hranu koju volim od kuće. Takođe, ja volim da napravim smoothie i ponesem ga u školu. Odlično je osveženje i zdravije je od sokova koje kupujemo u prodavnici. Evo nekih mojih omiljenih OVDE i OVDE 

I recommend you to carry food you like to school. I like smoothie and it's healthy so usually I made it at home.




Svima nam ponekad zafali gumica za kosu, zato je oldično rešenje BOJICA! Napravite punđu kao da ćete je zavezati gumicom, samo uzmite olovku i provlačite je ispod i iznad kose. Kosa je pokupljena!

Bun with pencil is best thing when it's hot and your hair is not in ponytail.



I tu je autfit za prvi dan škole. Pozdravite se sa kratkim šorcevima, a recite zdravo suknjama  do kolena i farmerkama! Još jedna bitna stvar jesu naši nokti. Bilo je leto i plava i žuta bile su neizostavne, ali sada je bolje da koristite nude nijanse...jer pristojnost je jako bitna.

And here you can see outfit for the first day of school. Say goodbye to shorts and hello for knee skirt and jeans! One more important thing - nails. I use to wear nude colours because it's more properly.


Gotovo sve sveske kupljene su u Vulkanu, kao i kutija za hranu, šolja i pernica.

I bought notebooks, box for food and cup in Serbian store Vulkan.

No comments:

Post a Comment