Aug 26, 2016

Greek shopping


















Kao što već znate, bila sam u Grčkoj, tako da su morale da stignu i neke krpice odatle. Cipele i šorts su kupljeni u njihovoj, lokalnoj prodavnici. Međutim, mogu se i kod nas pronaći veoma slični komadi. Po mnogim online prodavnica vrte se ovakve cipele, ja još nisam našla potpuno iste ovakve, sa kombinacijom crno-braon, a meni su se svidele baš zbog toga. Ovako se mogu nositi uz razne kombinacije boja. Verovatno, ako malo bolje potražite, ćete naći slične.

Rekla bih još nešto o mojoj upadljivijoj i nešto drugačijoj šminki, to su neki od mojih letnjih favorita o kojima sam pisala u ranijem postu (KLIK OVDE) a sada možete  videti i kako to izgleda na meni.
Nadam se da lepo provodite ove poslednje dane raspusta... Do sledećeg čitanja...

Ljubim vas, A.


As you already now, I was in Greece so I bought some stuff there and now you can see them. Shorts and shoes are from a local store in Greece, but you can find similar pieces at the internet shops.

And something about my unusual makeup. I was talking about in some of my previos posts (KLICK HERE) now you can see how it looks on me.
Wish you great time for weekend... till next reading...

Sendind love, A.


Crop top - Bershka
Bag- Kimmidoll

No comments:

Post a Comment