Nov 2, 2016

Boots season











Cao dragi moji! Hladno nikako ne znači da zaboravimo na haljine. Na gole noge, da svakako, ali haljine i čizme - oo da! Jedva sam čekala da vremenske prilike dozvole tu komibnaciju. Sem toga, crno-belo je jedna od mojih omiljenih kombinacija boja, a da svu tu monotoniju razbijete možete iskoristiti čari šminke i poigrati se bojama na vašem licu. Ovo je prošlogodišnji model haljine, ali videla sam da se mogu naći i sada, one gotovo nikad ne izlaze iz mode. Previše su klasične da bi bile zaboravljene. Crne čizme sa kockastom potpeticom su mi zauvek favoriti i njih nikada nije dosta.

Ljubim vas, A.

Hi guys! Winter is just around the corner and that definitely doesn't mean that you have to forget dresses. I adore combo of boots and dress, and I couldn't wait to wear it. Ugg, knee high, chelsea boots or Dr. Martens it doesn't metter - I love it soo much! And black and white combination of colours is one of my favourite, so this is perfect dress for me. I bought it last year, but you can find it now because is too classy to be forgotten.

Sending love, A.

Dress - ZARA similar HERE
Boots - ZARA
Bracelet - Pandora & Tiffany&Co.

No comments:

Post a Comment