Apr 15, 2017

Think pink


 Svako je imao to doba gde su nam XXL duksevi i iscepane farmerke najbolja kombinacija. Čak i danas, vrlo često, umem da ušetam u muške delove radnje i tamo nađem nešto za sebe. Međutim, moj stil se smestio negde drugo...
 Još od malena sama sebi spremala sam odevne kombinacije za predstojeći dan. Volela sam princeze i u skladu sa tim haljine i suknje su mi bile omiljeni i nezaobilazni komadi. Evo me sada, ponovo sam se vratila roze boji, šljokicama i svim stereotipima ženskog roda. Nešto sam dodala. nešto oduzela.  Postigla sam da ostanem roze oblačić i bez suknji jer sam shvatila da se i patike mogu uklopiti u tu priču. A ovi poklončići na mojim nogama to i dokazuju.
  Iako ovu outfit priču završavam iz preudobne i par brojeva šire pidžame, defitivno zaključujem da svaka žena treba da nađe granicu između urbanog stila koji nas "napada" sa svih strana i elegancije koju nam prenose naše bake. Kad se svemu tome doda lični pečat, vaš stil biće bez premca. Želim vam šljokičavu i magičnu nedelju i praznike!

Ljubim vas, A.
__________________________________________________________

Sweaters and sweats - casual, go to combination and super comfy. I used to wear that a lot few years ago. Despite this comfortable clothing pieces nowadays I rather choose something more lady like, more girly. I realized that you don't need dress to be girly, you can use colors, frilled sleeves and other details which will make your outfit look better. You can be drassy in sneakers, the proof is on my feet (take a look at pictures).
 I will end this post here, I'm in the plus size pyjamas - yes, it's nice, but we are ladies. We don't need to be elegant all the time, but try to find some balance between urban and elegant style, add personal touch - and that's it, your outfit is on point! Have a nice weekend.

Sending love, A.
















Shirt - similar HERE
Jeans - Legend
Jacket - Bershka
Sneakers - puma
Backpack - David Jones
Socks - Calzedonia
Cap - Bershka
Earrings - Jumbo
Watch - Casio
Sunglasses - Bershka

No comments:

Post a Comment